Moje zdjęcie
Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Świdwinie, zachodniopomorskie, Poland
klubszalonychrobotek@gmail.com

Goście

sobota, 5 marca 2011

Jajo origami modułowe...

przypomnienie z zeszłego roku. Proszeni byliśmy wielokrotnie o opis wykonania. Jajo montowane było spontanicznie bez opisu i takiego nie posiadamy, ale dla Was mały foto-opis :) Wszystko można w szczegółach obejrzeć i przeliczyć. Tutaj dla początkujących jak wykonać łabędzia, który był wzorem dla nas do wykonania jaja.

Podstawa jaja - 40 modułów.
Na tej podstawie montujemy 20 rzędów modułów.

Jak widać na zdjęciu poniżej dopiero 4 rzędy ostatnie są inne - zmniejszamy ilość modułów.
Góra jaja - pozostaje 20 modułów.
POWODZENIA!!!

16 komentarzy:

  1. Śliczne! Gratuluję cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ozdoby origami, szybko się robi i większość bez kleju, którego nie lubię. Fajnie, że pokazujecie to innym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, super te Wasze wyroby...A do tego jaja to trzeba wielkiej cierpliwosci.
    Podziwiam wszystko!
    Pozdrawiam serdecznie i slonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajo - ja bym powiedziała ananas! Super rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. to po prostu odlot! FANTASTYCZNE, nawet nie wiedziałam że takie cudeńka mogą powstawać. Niech żyje internet i ciekawość świata!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam zamiar takie zrobić ;* lubie to skladać ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. jajko cudowne i mam jeszcze jedno pytanie: może ktoś zna stronę gdzie znajdę schematy wykonania zwierząt takich jak paw, tygrys itp?

    OdpowiedzUsuń
  8. No . Bardzo ładnie .
    Ja też robię takie jajka . Wychodzi bardzo ładnie . Ale oprócz jajek robię też łabędzie itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dalej nie wiem jak mam zacząć... Czy znacie jakąś stronę gdzie będzie szczegółowo pokazane jak zrobić jajko? Zależy mi na tym...

    OdpowiedzUsuń
  10. podajcie jakiś link na którym można to zrobić!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę dokładnie przeczytać tekst! Jest tam również link. :)

    OdpowiedzUsuń