Moje zdjęcie
Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Świdwinie, zachodniopomorskie, Poland
klubszalonychrobotek@gmail.com

Goście

czwartek, 3 marca 2011

Jajecznie :) ...

zaczynamy spotkania po feriach. Do świąt jeszcze daleko, ale w naszym wykonaniu przygotowania trwają długo.
Jajo z papier mache połączone z techniką decoupage.

Nasz prototypowy wzór.

Oklejamy nadmuchane balony kawałkami gazety klejem do tapet (6 warstw).

Wysuszone jajka giganty ;) malujemy białą farbą plakatową. Wcześniej usuwamy balony ze środka po wypuszczeniu z nich powietrza.

Ponownie pozostawiamy do wyschnięcia. Następnie z serwetek wycinamy wzory, które potem przyklejaliśmy klejem magic.

Jeszcze za tydzień wykończymy i pokażemy w pełnej krasie.

2 komentarze:

  1. No wreszcie się wyferiowałyście.
    Super jaja, kiedyś je robiłam. Trochę to mozolne, jednak efekt świetny (nie lubię kleju). Teraz mi się przypomniały moje kurczaki waciane w skorupkach. Muszę obfotografować.
    Niszczarka jest cudowna, zrobiłam z pasów ozdoby na choinkę i wiele, wiele innych rzeczy. Nawet nie przyszło mi do głowy pokazać.
    Życzę poszukiwań twórczych.

    OdpowiedzUsuń
  2. co za rewelacyjny pomysł. Ja na balonie robiłam wydmuszkę dioramę wielkanocną, ale taki patent też muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń